Chiftelele cu branza apetisante super delicioase

 


Chiftelele cu branza apetisante super delicioase sunt niste chiftele super gustoase. Chiftelele cu branza apetisante super delicioase sunt niste chiftele ce se fac foarte rapid . Aceste chiftele sunt niste chiftele apetisante. Aceste chiftele pot fi facute in orice anotimp a anului . Pentru a face aceste chiftele avem nevoie de anumite ingrediente . Principalele ingrediente pentru a face aceste chiftele sunt urmatoarele :

Ingrediente :

Carne toccata

Bere

Branza

2 Oua

Sare

Piper

 

Mod de preparare :

Fie ca avem carne de pui, carne de vita sau de porc aceasta o vom toca . Aceasta se va toca cu masina de tocat carne . Sau o vom cumpara gata toccata . Odata toccata carnea , aceasta se va aseza intr-un boal .

In acest boal se vor adauga ouale ,ingredinenntele si Berea . Se va amesteca foarte bin carnea toccata cu toate ingredientele . Aceasta se va amesteca cu mana sau se va amesteca la robotul de bucatarie .

Eu am prefereat sa o amestec cu mana in boal . Dupa ce am terminat de amestecat totul am mai adugat un un praf de piper .

Am pus ulei intr-o tigaie si am pus-o la incins. Dupa ce uleiul sa incins cu o lingura am luat din boal cate putina carne . Am adaugat-o in tigaie si am batut-o incet cu spatula ca sa o fac plata .

Am prajit chiftelele pe o parrte pana s-au rumenit putin . Le-am intors pe patrea ceilalta si le-am lasat sa se rumeneasca . Dupa aceia le-am intors inca odata si le-am prajit la foc lent.

Dupa terminarea de prajit a chiftelelor le-am scos pe o farfurie unde am avut un prosop de bucatarie. Dupa terminarea tituror chiftelelor peste ele am adaugat un mujdei de usturoi .

Odata adaugat mujdeilu de usturoi am acoperit cratita cu un capac . Chiftelele le-am lasat acolo cateva minute . Dupa aceiaam luat capacu si le-am lasat sa se odihneasca putin .

Chiftelele astfel facute se servesc cu garniture se piure de cartofi sau cartofi prajiti foarte crocanti.

Ca si bautura este bine venita o bere de buna calitate !

Pofta buna !

Artiicol scris de dodorel62

Comentarii